FAQ

Հաճախ տրվող հարցեր

1. Ունե՞ք առաքման ծառայություն
Այո, գործում է ԱՆՎՃԱՐ առաքման ծառայություն: Կարող եք պատվիրել միանգամից մի քանի մոդել և չափս, տեղում փորձել և ընտրել Ձեզ համար հարմար տարբերակը:
2. Վճարման ինչպիսի՞ տարբերակներ են գործում առաքման ժամանակ
Ինչպես խանութ-սրահում, այնպես էլ առաքման դեպքում, կարող եք վճարում կատարել կանխիկ, անկանխիկ կամ ցանկացած էլեկտրոնային դրամապանակների միջոցով:
3. Քանի՞ օրում են իրականացվում առաքումները
Երևանի տարածքում առաքումներն իրականացվում են 1 աշխատանքային օրվա ընթացքում, դեպի մարզեր՝ 2-3 աշխատանքային օրվա ընթացքում:
4. Արդյոք իրականացվում են առաքումներ Հայաստանից դուրս
Այո, Հայաստանից դուրս առաքումներ իրականացվում են բեռնափոխադրող կազմակերպությունների միջոցով:
5. Ինչպե՞ս կարող եմ ստանալ մշտական զեղչ
Առաջին գնման ժամանակ, աշխատակիցները Ձեզ գրանցում են՝ էլեկտրոնային քարտով: Գրանցումից հետո ստանում եք մշտական 5% զեղչ չզեղչված մոդելների համար: Երբ գնումների ընդհանուր գումարը հասնում է 500,000 դրամի, զեղչը դառնում է 10%, իսկ 1,000,000 դրամից ավելի գնման դեպքում՝ 15%:
6. Կարո՞ղ եմ վերադարձնել կամ փոխել պատվերը, եթե չափսը չի համապատասխանում
Այո, վերադարձ կամ փոխանակում կարող եք իրականացնել 14 օրացույցային օրվա ընթացքում՝ գնման օրվանից սկսած: Կարևոր է, որ մոդելները պահպանած լինեն ապրանքային տեսքը, չլինեն հագած կամ կեղտոտ:
7. Gift Card
Նվեր-քարտեր կարող եք ձեռք բերել ինչպես մեր բոլոր մասնաճյուղերից, այնպես էլ առաքման տարբերակով: Նվեր-քարտերը սկսվում են 50,000 ՀՀ դրամից:
8. Հնարավո՞ր է պատվիրել մոդել, որը բացակայում է կայքում
Ցավոք, նման հնարավորություն չկա: Փոխարենը կարող եք կապ հաստատել հաճախորդների սպասարկման բաժնի հետ՝ նշելով մոդելը և չափսը, որպեսզի առկա լինելու դեպքում Ձեզ տեղեկացնեն:
10. Ինչպե՞ս կարող եմ կապ հաստատել ձեզ հետ, եթե ունեմ հարցեր կամ խնդիրներ
Հաճախորդների հետ կապ կարող եք հաստատել զանգահարելով հետևյալ հեռախոսահամարով՝ 094500514:
11. Որտեղ են գտնվում Cole Haan բրենդի մասնաճյուղերը
Մեր խանութ-սրահները գտնվում են՝
📍 Դալմա Գարդեն Մոլի 1-ին հարկում
📍 Հյուսիսային պողոտա 11 հասցեում
📍 Ռիո Մոլ, 1-ին հարկում